رز گل من

خونه عمه جونی

1391/7/22 3:47
نویسنده : عمه جون
297 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم

 

چند وقته میخوام به وبلاگت سر بزنم وقت نمیکردم

دو هفته پیش اومدی خونه عمه جون قربونت برم که خونمونو پر از مهر کردی

ولی حسابی شیطون شدی ها همه خونه رو به هم ریختی اول از همه که رفتی سراغ قلبهایی

که به در اتاق خواب زدم و مثل دفعه پیش اونا رو کندی بعدش هم هر چیزی که توی خونه در

دسترست بودو ورمیداشتی اونایی هم که دستت بهشون نمیرسید نق میزدی تا بغلت کنم و

ورداریشون الهی قربون شیطونی هات برم من

من و شما ومامانی دو روزی باهم تنها بودیم اخه بابایی و مامان جون و عمو یاسر و عمو امیر رفتن

سنقرما هم روز اول رفتیم بیرون و کلی گشتیم واسه شما لباس گرم بگیریم چون هوا داره کم کم

سرد میشه اما لباس دل به خواهمونو پیدا نکردیم اینم بگم چنان جذب دکور مغازه ها و مانکن ها

میشدی که به زور می اوردیمت کنار

تو خونه هم همش میرفتی رو تراس و بازی میکردی و کوچه رو دید میزدی وقتی عمو امیر برگشت

خونه با هم رفتیم پارک عباس اباد و سوار تاب شدی به قول خودت تا تا و یه کالسکه متحرک موزیکال

روز بعد هم با هم رفتیم خرید /عاشق بیرون رفتنی همین که دیدی دارم میرم بیرون دستاتو بالا اوردی

که با من بیای کلی ذوق کردی وقتی لباس بیرون پوشیدی و رفتی کفشاتو اوردی که پات کنم و بعدش با هم رفتیم سر کوچه خرید کردیم و اومدیم .

عسلم خیلی دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رز گل من می باشد