رز گل من

بدون عنوان

1392/5/15 14:24
نویسنده : عمه جون
211 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلکم

ببخشید که دیر به دیر وبلاگتو اپ میکنم میخوام از شیرین زبونیات بنویسم قربون روی ماهت برم

کلمه هایی که میگی

ننام =سلام /ماشو =پاشو/ماشه=باشه/ پاتی=فاطمه/ناشه=یاسر/ داد حرف دال اخر بافتحه=صادق

میشم=میثم/هیلا=لیلا که قبلا نیدا میگفتی /رادین=رادوین/دستت اممم=دستت درد نکنه/اصولا اممم

کاربردبیشتر افعال رو واست داره /بب با فتحه =به به /نم نم =خوراکی /میش=شیر که قبلا میگفتی

بسنی=بستنی /طاله=طاهره/تشیدم=ترسیدم/حاب=خواب / پت=پرت/موتو=دوچرخه/ ادا=غذا/بده=بله عجیج = عزیز / پش پش پش=لالایی خوندن /خیش=خیس

قربونت برم که اینهمه مودبی از در که وارد میشی اول میگی ننام بعد سراغ همه رومیگیری که کجان مثلا عمو کو /اقا کو/عمه کو /و الی اخر وقتی چیزی رو که میخوای بهت میدن تشکر میکنی اگه چیزی رو بخوای و بهت ندن و علتش رو بهت بگن زود قانع میشی اصلا بهونه گیری نمیکنی خیلی هم حرف گوش کنی قربونت برم .......

اونروز که من خونه اقا جون بودم و شما اومدی اونجا از در حیاط که اومدی تو مامان از تو پنجره اشپزخونه صدات کرد که شما گفتی مامانی ننام عمه هست عزیز دلمی که اینهمه عمه رو دوس داری عمه قربونت بره میشینی و با خودت میگی عمه منه میگم کی واست لاک زده میگی عممم

هر چی از شیرین زبونیات بگم کم گفتم وقتی از دستت ناراحت میشم و میگم قهرم سعی میکنی منو بخندونی اگه نخندم  یعنی از دستت ناراحتم و میای بغلم میکنی و میگی عجیجج قربونت برم شیرینممممم

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رز گل من می باشد