رز گل من

عزیز دلم

1391/11/14 22:29
نویسنده : عمه جون
226 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل عمه

قربونت برم که اینهمه مهربونی عزیزم قربون اون چشمای نازت برم من

تازگیا یاد گرفتی تلفن که زنگ میخوره گوشیو ور میداری و با زبون شیرینت کلی حرف میزنی که فقط چند

کلمش واسه بقیه قابل فهمه اول از همه که میگی ادو و چند لحظه صبر میکنی ببینی مخاطبت کیه اگه

صدا اشنا باشه شروع میکنی به حرف زدن اونم با کلمات خودت وقتی با  من حرف میزنی و من قربون صدقت میرم کلی کیف میکنی و صدای خندت رو میشنوم قربون اون خنده های نازت برم عزیززززززززززززززززززززم

گوشی رو هم به هیچکی نمیدی و همش واسم حرف میزنی وقتی میگم بوسم کن منو میبوسی و وقتی

ازت خداحافظی میکنم از پشت گوشی واسم بای بای میکنی

مامانون=مامان جون

مامانی=مامان

ماما=مامان

ابیه=عیبه

ادو=الو

دای دای=دایی

وقتی کسی خوابه انگشتتو میزاری رو بینیت یعنی هیس

الان که مشغول نوشتن این مطلب بودم بابایی زنگ زد که منم باهات صحبت کردم بهم میگی مامان

ادو مامان میگم میای خونه عمه جواب میدی نه ای نامرد چرا نمیای دل عمه جون واست یه زره شده

قربونت برم من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رز گل من می باشد